13 Början på slutstegsrack

Expoze
Webbplatsadministratör

13 Början på slutstegsrack

Inläggav Expoze » lör 18 jul 2015, 23:44

Skulle egentligen åkt iväg och pysslat med nåt annat kul idag men det verkar som det sket sig...... :( börjar bli trött på att folk gör affärer via telefon men sen säljer till nån annan innan man haft möjlighet att åka. :mad:
Gick ut till bilen för att trösta mig lite iallafall.
Fixat en skena att lägga som bas i reservhjulsbaljan som jag kan fästa batteri och slutstegsrack i. Det är en 6x100mm stålskena som jag fäst genom golvet med försänkta M12. På utsidan ligger det 40x40 fyrkantsbricka innan låsmuttern så jag tror nog att det kommer sitta kvar. :D
Bild

Skruvade ihop ett rack lite snabbt. Har inga större estetiska krav på det då det ska fixas lite covers sen oxå. Var tvungen att hämta ut alla stegen och lägga upp lite så man får lite blick för hur det kommer bli. Känns som det kan bli rätt bra faktiskt.
Bild

Nu måste jag iväg och handla nåt akustikdämpande som jag kan sätta ovanpå silentcoaten i innerskärmar och sånt innan jag kan börja montera inredningen bak vilket jag måste göra innan jag kan planera covers. Uppdatering kommer väl förr eller senare. :rolleyes:

Återgå till "Citroën C5 "Devil" V1.0"