Om Expoze

Expoze
Webbplatsadministratör

Om Expoze

Inläggav Expoze » sön 12 jul 2015, 19:46

Expoze är en sida och ett nick som har hängt med mig ett par år nu, namnet kom jag på när jag hade en liten reklamfirma för många år sen och är en liten ordlek på ordet exponera, vilket ju är vad reklam handlar om. Webadressen har blivit kvar och likaså nicket, även att jag inte håller på nåt direkt med reklam längre förutom lite web och lite dekaler så håller så är nicket lite inarbetat runt mig och många av mina hobbys innehåller saker som kan vara kul att exponera för andra och det är lite det som denna sidan ska handla om.

Jag som ligger bakom nicket är en pojkvasker i mina bästa år, dvs strax under 40, bor i de Småländska skogarna i ett hus tillsammans med fru och dotter .

Sålänge jag kan minnas så har jag varit intresserad av teknik i någon av alla former och huvudspåret sen många år är väl el/elektronik även att jag inte bangar för trä och metallarbeten heller. På sidan är tanken att de flesta ämnen ska beröras mer eller mindre och jag hoppas att någon där ute kan få nytta av det i praktiken eller åtminstone får en intressant läsestund.

Ha en trevlig stund här.

Mvh

Christopher “Expoze” Lantz

Återgå till "Vem är jag?"